fredag 14. oktober 2011

#bokhelgen 41 - hva leser du denne helgen?

Her er listen over hva bokelskere leste bokhelgen 40.

#bokhelgen 41: Du lurer kanskje på hva 125:125 er for noe. Det kan du fortsette å lure på. Jeg fortsetter nemlig lesningen av denne antologien. Ellers har jeg mottatt en barnebok i posten. Den må jeg og min sønn teste ut: Henrik Ibsen og badesvampen av Inger Marie Kjølstadmyr og Åshild Irgens. I tillegg har vi hørt cd 1 av Monstrene i Dunderly om og om igjen. Det lover bra for cd 2.

Jeg kan anbefale fanen bokanbefalinger på bokelskere.no. Kanskje finner du noe der som du vil lese denne helgen? Ha en strålende bokhelg!

Fotografiet til høyre av den menneskelige bokhylla er laget av kunstneren David Blazquez.

2 kommentarer:

  1. Denne helgen bør det bare bli faglitteratur, om litteraturkritikk, kvalitet o.l. Hvis jeg trenger et avbrekk blir det med Forbrytelse og straff som er på pensum nå om dagen...

    SvarSlett
  2. hva er 125:125?
    jeg skal lese samlede tor ulven i helgen.

    SvarSlett

Skriv en kommentar