torsdag 18. oktober 2012

Innestengt i dyr av Olaug Nilssen og tidsklemma

Tidsklemma har tatt grep om lesetiden min. På kjøkkenbenken ligger Kjøkenbenkrealisme - Ærlege historier om tidsklemma av Olaug Nilssen. Jeg venter på lesetid. Du venter på min omtale av boken. I ventetiden anbefaler jeg deg å lese flere bøker av Olaug Nilsen. Du må gjerne lese Kjøkenbenkrealisme og så tar vi diskusjonen omkring boken senere. Besøk også hennes forfatterblogg hvor hun blant annet krinser omkring utgivelsen av Kjøkenbenkrealisme. Her er den litterære cven til Olaug Nilssen: 

  • Innestengt i udyr (Roman, Samlaget, 1998)
  • Vi har så korte armar (Roman, Samlaget, 2002)
  • Ronnys rumpe (Billedbok, Damm, 2004)
  • Hybriddeleg sjølvgransking (Essay, Samlaget, 2005)
  • få meg på, for faen (Roman, Samlaget, 2005)
  • Rosa prosa : om jenter og kåthet (Medforfatter) (Noveller, Gyldendal, 2006)
  • Nesten frelst av Sigvart Dagsland (Samlaget, 2009)
Hennes debutroman Innestengt i dyr (1998) kan du lese i sin helhet på Nasjonalbibliotekets sin bokhylla.no

Omslagsbildet av Innestengt i dyr er hentet fra Samlaget.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar