onsdag 1. desember 2010

Kulturmaraton 1. - 24. desember 2010

Lei av alle julekalenderne? Men i beit for hva du skal finne på fram til jul? Hva med å følge denne eller lage en egen?


1. desember

The Soundtrack of Our Life

2. desember

Seriemord på Mono





Liv på lørdag ved Litteraturhuset, Om Pulverhekser og julenisser



14. desember

Gjør din julehandel hos Grensen Libris. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!



15. desember

Oslo-Filharmonien julekonserter ved Oslo Konserthus

Gjør din julehandel hos Tanum Litteraturhuset. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!

16. desember

Gjør din julehandel hos Bislet Bok. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!


17. desember

Gjør din julehandel hos Norli Bogstadveien. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!




19. desember



20. desember

Gjør din julehandel hos Langbrecke bok og papir. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!

Galileo på Nationaltheatret

21. desember

Gjør din julehandel hos Ullevaal Bokhandel. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!

Nøtteknekkeren på Den Norske Operaen

22. desember

Gjør din julehandel hos Tanum Bogstadveien. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!

Young Neils på Rockefeller

23. desember

Gjør din julehandel hos Tronsmo. Jeg står bak disken og gir deg gode råd!

Julemarked hos House of Foundation i Moss

24. desember

Les en god bok. Flere gode tips finner du hos din lokale bokhandel eller på ditt lokale bibliotek! Selv skal jeg lese Fallet Thurneman av Arne Sundelin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar